Kako do spletnega naročanja v treh enostavnih korakih


1. Izpolnite obrazec

Registracija je hitra in enostavna. Obrazec lahko izpolnite tukaj. V kolikor se mudi z naročilom nas lahko tudi pokličete na 01 588 7442 ali pišete na b2b.podpora@mladinska-knjiga.si in poskrbeli bomo, da bo naročilo pravočasno pri vas.

2. Naš svetovalec vas kontaktira

Po opravljeni registraciji vas bo kontaktiral naš svetovalec najkasneje v roku dveh delovnih dni.

3. Začetek naročanja

Takoj po prejetju uporabniškega imena ter gesla boste lahko oddali svoje prvo naročilo.

Poslovna darila 2017 - Mladinska knjiga
Pokličite nas: 01 588 7442


12 prednosti spletnega naročanja pisarniškega materiala


  • Zmanjšajo se vam stroški nakupa.
  • Imate enostaven in sproten pregled nad porabo in stroški.
  • Naročilo lahko oddate vsak dan v tednu 24 ur na dan.
  • Pisarniškega materiala vam ni treba naročati na zalogo.
  • Izbor izdelkov prilagodimo vašemu podjetju.
  • Naročate lahko po različnih enotah, oddelkih, stroškovnih mestih.
  • Prejmete eno fakturo s specifikacijo po stroškovnih mestih.
  • Določite lahko zgornjo vrednost nakupa (limit) po posameznih stroškovnih mestih.
  • V vsakem trenutku imate pregled nad vsemi naročili.
  • Enostavno si lahko pripravite mesečna, kvartalna in letna poročila.
  • Takoj prejmete povratno informacijo o prejemu naročila.
  • Organiziramo svetovanje in izobraževanje vaših sodelavcev glede naročanja na njihovih delovnih mestih.